straalkanker

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
agnita
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-08-06

straalkanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 17:49

ik zet mijn vraag hier ook maar bij.
het gaat ook over hoeven ookal is het een ziekte.
het gaat over straalkanker.
wie heeft er ervaring mee en met de behandeling daarvan door prednisolon,.
waar kan ik andere topics vinden over straalkanker?
moet ik dan alles afzoeken?

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Re: straalkanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:54

Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee maar heb even voor je gezocht.
Op bokt kreeg ik geen zoekresultaten maar op google wel dus daar staat vast wel wat interressants voor je bij!

SpikyBlue

Berichten: 1411
Geregistreerd: 29-06-06

Re: straalkanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:59

De behandelwijze van straalkanker is ook op hoofcare te vinden. Een recentelijk verhaal is dat een klant naar Utrecht ging met haar paard, en dat steeds de kankercellen heel nauwkeurig gecuretteerd ('weggesneden') werden en er CTC spray (blauwspray) opgespoten werd tot alles weg was en er gezond straalhoorn op ging groeien. Dit paard heeft nu een heel klein, maar kankervrij straaltje!
Succes Ach gut

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Re: straalkanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:29


pubelia

Berichten: 10002
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Re: straalkanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:31

lees mee

agnita
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-08-06

Re: straalkanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 22:46

SpikyBlue schreef: