Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sifra01 schreef:Om de twee weken?? Waar haal je die wijsheid vandaan? Buiten dat het helemaal niet nodig is wordt het ook een dure hobby zo....

piedrolover schreef:Mijn shetlander gaat gemiddeld om de 4 maanden, en heeft na 6 jaar nog steeds perfecte hoefjes hoor
De hoefsmid komt voor enkele andere pony's wel om de 2 maanden en dan laat ik hem wel altijd even zien. Maar bijna nooit zo snel al nodig.
dat is bij mijn shetjes helemaal niet nodig!! ligt er ook aan wat ie doet en waar hij loopt enz.. rensju schreef:uhhh de mijne gaat 2 à 3 keer in het jaar...ligt er ook aan of ie op ijzers staat of niet..
Rianneke schreef:rensju schreef:uhhh de mijne gaat 2 à 3 keer in het jaar...ligt er ook aan of ie op ijzers staat of niet..
de mijne gaat ook niet vaak! vorige week was de hoefsmid er en toen vroeg ik of die em een beetje bij kon vijlen ofzo maar daar waren ze te kort voor en het was al een half jaar geleden ofzo dat ie voor het laatst is geweest![]()
gewoon kijken hoe zen hoefjes er uit zien! zodra ze dieper worden gewoon de smid even bellen