Hey ik moet dit even kwijt want zit er eigenlijk best wel mee... Maar mijn verzorgpony rijd ik nu een jaar intensief... Hiervoor werd ze haast niet gereden. Maar sinds een maand of 4 loopt ze dan weer 2 3 week regelmatig en dan is ze weer een dag of 2 onregelmatig. Dit schiet de hele tijd heen en weer. En vandaag had ik dan les. Het was weer een week of 2 goed gegaan en donderdag begon ze weer. Haar meteen terug gebracht naar stal en haar been gekoeld. Gister kon ik niet naar haar toe vanwege mijn stage. Dus toen ik vanmorgen les zou hebben leek alles goed toen ik naar de bak liep. Met stappen was ook alles nog goed. Maar toen ik aandraafde was het op de linkerhand mis. Rechtsom haast niks te zien ook niet helemaal lekker maar links om echt heel erg duidelijk. Nu staat ze de laatste dagen ook heel beroerd op haar hoefjes maar woensdag komt de hoefsmid. Ik heb nu dus ook het advies gekregen haar tot woensdag te laten staan en daarna weer te kijken als het dan nog niet goed is zit het in de schouder want daar komt het volgens mijn instructriese weg. Ik vind dit echt kloten en heb eigenlijk niet echt een idee wat het kan zijn. Herkent iemand dit? Zoja wat is er toen bij jullie aan gedaan of wie heeft een idee wat dit kan zijn?
ALvast heel erg bedankt voor de eventuele tips.
Groetjes Marleen