Dikke kogels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

salean

Dikke kogels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 10:26

Mijn pony heeft sinds vandaag aan één kant (voor en achterbeen) dikke kogels..
Uitgerekend nu, want morgen zou ik voor het eerst een endurance wedstrijd gaan rijden
Gister heb ik 20 á 25 minuten dressuur met haar gereden omdat ze een beetje stijf was, de rest van de week heb ik veel gelongeerd gewandeld en buiten met haar gereden..
Nu vraag ik me af of het wel verstandig is om te gaan morgen..
Ze heeft er geen pijn aan, als ik er op druk of in knijp ofzo reageert ze ook niet echt. Ze loopt ook niet kreupel of stijf, en en lijkt er ook geen pijn aan te hebben.
Ik heb het een uurtje geleden al even afgespoten om de zwelling een beetje te verminderen..
Zal ik het morgen erop gokken, en volledig op de veterinairen vertrouwen?

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:01

Het lijkt alsof ze stalbenen heeft.Indien ze dat heeft is het beter om niet af te spuiten

salean

Re: Dikke kogels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 16:44

De veterinairen waren alleen aan het zeuren over een heel klein singel wondje, ze hebben over haar kogels helemaal niks gezegt
Ze liep ook nog een super

@ Armaris, stalbenen heeft ze inderdaad, maar als ze in de wei staat heeft ze dat nooit
En dan ook nog een linksvoor en linksachter, en niet gewoon beide achterbenen..
Snap er niks van

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 12:32

salean schreef:
De veterinairen waren alleen aan het zeuren over een heel klein singel wondje, ze hebben over haar kogels helemaal niks gezegt
Ze liep ook nog een super

@ Armaris, stalbenen heeft ze inderdaad, maar als ze in de wei staat heeft ze dat nooit
En dan ook nog een linksvoor en linksachter, en niet gewoon beide achterbenen..
Snap er niks van

In de weide kan ze geen stalbenen hebben omdat ze rondloopt,tenzij het een lui paardje is en alleen maar staat

Heeft ze onlangs op stal gestaan?

salean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 19:44

Neej, helemaal niet.
En het is geen lui paardje ofzo, t is dr meer eentje die om het uur een sprintje trekt