Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
aerdenhout1 schreef:Zolang er geen scan of foto's zijn gemaakt blijft het een beetje gokken wat het is. Daarom begrijp ik de dierenarts niet helemaal.
Als je al twee maanden bezig bent had hij allang een scan moeten maken. Waarschijnlijk is er toch iets anders aan de hand.
oosterhoff schreef:Kijk anders eens op onze site: www.equi-info.nl daar staat nog een powerpointpresentatie over peesblessures.
Ik denk dat je toch een scan moet laten maken. draven is denk ik nog niet zo heel verstandig. Als een paard aan de hand niet makkelijk is is het wel een optie om onder de man te stappen. Ik ben overigens wel erg benieuwd wie het is. kan je de naam pben
rosanne20 schreef:de dierenarts is er al 2x bij geweest hij zegt dat ik moet blijven lopen elke dag op hard ondergrond en moet koelen. en dat het lang kan duren maar ik wou vragen tips over het lopen ik loop nu een half uur elke dag en draaf stukken.
xxJacqyxx schreef:rosanne20 schreef:de dierenarts is er al 2x bij geweest hij zegt dat ik moet blijven lopen elke dag op hard ondergrond en moet koelen. en dat het lang kan duren maar ik wou vragen tips over het lopen ik loop nu een half uur elke dag en draaf stukken.
Als ik jou zou zijn, zou ik een second opinion laten doen bij een andere DA!