Een pony hier is zwaar hoefbevangen. Maar het lijkt alsof de eigenaar het niet erg vind.
Ik krijg soms tranen in me ogen als ik zie hoe die pony probeert te lopen. Maar het lukt gewoon niet!! Ik kom er net vandaan. En ze probeerde te lopen (je zag heel die spieren in der benen) maar het lukte gewoon niet! Toevallig zag ik de eigenaar en toen zei ik: het gaat keerslechter want nu kan ze helemaal niet meer lopen. En het enige wat ze zeiden is: Ja vooral die 1ne hoef. En toen zei ik nog maar moet er nu tog echt geen hoefsmid komen en toen zei ze: Tja eigenlijk wel... Ik heb zelf ook al 3 keer de hoefsmid gebeld en die zouden de eigenaren bellen.. maar elke keer komt er niets van! Ik vind dit zoow erg voor de pony ze kan gewoon niet lopen! Hoeven uitkrabben lukt mij niet alleen. Omdat ze dan omval en eens in de 2 weken ofzo komen ze het zelf doen.. En soms vraag ik wil je me helpen en dan is het altijd: Ja ik kom zo En dan kan ik paar uur wachten! Dus ze word weinig uitgekrabt... ik denk 2 keer per week
En ik ga binnenkort verhuizen en dan kan ik niet meer komen dus dit is vreeselijk ik moet wat doen voordat ik weg ga maar wat!!!?? wie kunt mij hier serieus mee helpen..