Kosten beoordeling rontgenfoto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Kosten beoordeling rontgenfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 23:06

Het gaat om een pony die nu al een aantal maanden kreupel is, maar die ondanks ontstekingsremmers en boxrust niet beter gaat lopen. De kreupelheid zit in de schouder.
Nu wordt er binnenkort een foto gemaakt en daarna het gewricht ingespoten. De dierenarts ziet dit als laatste optie, omdat er geen geld is voor verder onderzoek en operaties.

Nu heb ik zelf geen vertrouwen in de kliniek, hun verhaal raakt namelijk kant noch wal. Hebben het het ene moment over ocd om dan vervolgens medicatie tegen onstekingen voor te schrijven. Helaas is de pony niet van mij, dus heb ik niks te zeggen over de behandelplaats.

Nu wilde ik de foto's als deze gemaakt zijn laten bekijken in Utrecht of bodegraven als second opinion zeg maar. Hebben jullie enig idee wat zoiets zou gaan kosten. Ik ga de klinieken zelf uiteraard ook nog bellen om een prijsopgave. Maar wie kan mij een indicatie geven?

Wat zijn jullie ervaringen Utrecht of Bodegraven en dan niet alleen qua zorg, maar zeker ook qua factuur. Aanraders van andere klinieken in Zuid-Holland met mogelijkheden voor operaties op dit vlak zijn ook zeer welkom.

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 12:36

Ik heb ondertussen Utrecht gebeld. Tussen de 40 en 50 euro.