Weidegang

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandy_bt

Berichten: 11
Geregistreerd: 05-10-21

Weidegang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-22 13:21

Hoi allemaal, ik ben op zoek naar 24/7 weidegang. Voor onze ruin van 3,5. Soort van opfok idee. Het is een PRE en hij zou geestelijk gebaat zijn bij weidegang in een kudde. Maar ik kan niets vinden. Omdat hij vaak te oud is :( iemand tips? Overal in Nederland is prima maar zuid Holland en omgeving zou geweldig zijn :) graag hoor ik jullie adresjes;)

DaysOfAutumn
Berichten: 57
Geregistreerd: 17-01-22

Re: Weidegang

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 13:55

Moet het perse weide zijn? Je zou ook kunnen kijken naar een paddock paradise. Ik ken wel een aantal fijne plekken met gemengde leeftijden en geslachten, maar niks waar ze op moment 24/7 op gras staan.

Mandy_bt

Berichten: 11
Geregistreerd: 05-10-21

Re: Weidegang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-22 14:23

Daysofautumn. Wat is een paddockparadise? Wat moet ik me daar bij voorstellen? En als ie per 1 april op de wei mag is het ook goed. Of overdag op de wei en savonds in een inloopstal oud. Is ook prima

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Weidegang

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 14:30

Die van mij moest 4 maanden de wei in. Ik heb een advertentie op FB en MP gezet en kreeg vrij snel een reactie van iemand die wat paarden had staan waar hij bij in mocht!

troi
Berichten: 17008
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 16:54

Een topic met voorbeelden van paddock paradises [VSW] [FOTO]Show je paddock paradise!

Ik weet dat er een site is met adressen van bedrijven die dit aanbieden maar de naam is me even ontschoten. Wellicht 1 van de anderen die dit lezen?