Hoefschoenen smalle achterhoeven

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Hoefschoenen smalle achterhoeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-20 15:32

Wie weet er nog goede suggesties voor hoefschoenen voor smalle achterhoeven? Heb de floatingboots al gezien, maar hoor graag nog meer suggesties.

Voet is 13,5 tot 14 cm lang. 11 tot 11,2 cm breed.

Heb ze ook vrij snel nodig.

Dennis

Berichten: 31496
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Hoefschoenen smalle achterhoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 16:10

Dit zijn idd wel flink smalle voetjes.
Heb je de lengte goed gemeten? Dus alleen wat draagt, zonder hoefballen.

Met deze afwijkende maten zou ik een passer laten komen of naar Hoofwear toe gaan om te passen.

2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-20 17:09

Dennis schreef:
Dit zijn idd wel flink smalle voetjes.
Heb je de lengte goed gemeten? Dus alleen wat draagt, zonder hoefballen.

Met deze afwijkende maten zou ik een passer laten komen of naar Hoofwear toe gaan om te passen.


Ja alleen het dragende gedeelte. Kwam er ook achter dat het blijkbaar heel smal is.
Andere optie is plakijzers, maar ik heb liever iets wat er onderuit kan als hij gewoon op het zachte loopt.

dingogirl
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 18:58

ik zou ook hoofwear vragen welke schoenen het beste zouden passen. maar voor sommige schoenen maakt het niet uit of ze wat te breed zijn is mijn ervaring. blijven evengoed perfect zitten.
( als ik deze maten hoor zou ik denken : is de teen niet veel te lang gelaten met bekappen?)

Sophie_vds
Berichten: 41
Geregistreerd: 17-01-19

Re: Hoefschoenen smalle achterhoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 19:03

Je kan kijken naar de cavallo trek, deze hebben een regular en een slim fit model, deze ben ik nu ook voor mijn paard besteld!
Je kan altijd contact opnemen van equischoen, zij kunnen je erg goed adviseren en hebben ook adviseurs per regio

Kasmir

Berichten: 5464
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Re: Hoefschoenen smalle achterhoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 19:20

Zou ook hoofwear mailen of nog beter langs laten komen, ze hebben mij op afstand heel goed kunnen helpen uiteindelijk Cavallo Trek voor mijn paard met bredere hoeven alhoewel dat volgens de maattabel niet zou passen zit het als gegoten. Vraag me wel stiekem af of er niet nog wat werk aan deze hoeven zit, of ze niet ondergeschoven/samengeknepen zijn. Altijd lastig om voor afwijkende voeten goede schoenen te vinden! Ik heb uiteindelijk een jaar genomen om haar goed te bekappen en nu past ze dus in de cavallos :D.