OneAndOnlyx schreef:Westerntrail: Hij is nu 1x gelaserd door mijn osteopaat, verder zei de DA aan begin van zijn rechter achterbeen blessure al dat stamcel in dit geval geen zin heeft. De stand van zijn benen is dusdanig dat het bij hem ten aller tijden een zwakke plek zal blijven. Ik denk ook dat bij rechts achter na meer dan 3 jaar geblesseerd icm littekenweefsel vrijwel geen zin meer heeft. Ik zal eens bespreken met de DA wat voor linksachter de mogelijkheden zijn. Mocht hij aan beide benen dezelfde complicatie hebben dan zei de DA dat er echt niks anders op zat dan pensioen.
ApplePapple: Operatie is wat mij betreft voor rechts achter geen optie meer. En de kosten zijn zodanig (ik moet naast de operatie nog trailer huren, kliniek kosten betalen enz.) dat het mij boven het hoofd stijgt.. En de DA zei al dat na de operatie de kans bij Winner alsnog nihiel is dat zijn been er beter van word.
janderegelaa: Dit wist ik niet. Winner is denk ik nu twee maanden geleden voor het eerst gelaserd door mijn osteopaat. Ik weet niet of het na meer dan 3 jaar nog zin heeft om dat rechts achter te blijven doen, ook denkend aan het littekenweefsel wat zich natuurlijk opbouwt van binnen.
Elisa2: Hij is 17 jaar en een Belgisch Warmbloed Paard. Rechtsachter is helaas nog steeds niet geheel genezen. Hij liep tijdens de laatste check(in september) niet meer kreupel in stap, wel nog een beetje onregelmatig in draf. Als ik hem zie spelen in de wei met mijn shet zie ik aan zijn galop dat die ook niet goed is. Wat betreft de rest van zijn lichaam zwakker denk ik dat je zeker een punt hebt. Wordt het gedeelte bij de tussenpees altijd dikker bij overbelasting? Ik hoop dat de scan goed nieuws brengt, maar het gevoel in mijn buik zegt anders.
OneAndOnlyx schreef:Janderegelaa: Ik ben geen verklikker, sorry. Na meer dan 3 jaar kun je er naar mijn en het idee vd DA niet erg veel meer aan veranderen. Littekenweefsel is en blijft hard en tijdens de laatste echo (moet eerlijk bekennen, al een flinke tijd terug) was het gat nog niet volledig gevuld. Ik gok dat de osteo is afgegaan op het feit dat alles wel gezegd is qua rechter achterbeen. Ik heb haar ook niet gevraagd naar meerdere laser behandelingen. Ik kan me niet meer herinneren wat erover gezegd is tijdens de behandeling zelf, maar ik gok dat de actie vanuit mij moest komen voor meerdere afspraken omtrent het laseren en die is er niet geweest.
Jasmijn159: Zijn SI zat de laatste osteopathische behandeling vast. De hoefsmid kwam hierachter omdat hij erg stijf was bij de hoeven behandelen. Ik zal eens doorvragen over de lage rug, de sprong en de kniegewrichten. Maar wat voor primaire oorzaak zouden dat dan kunnen zijn?
OneAndOnlyx schreef:Jasmijn159: Zijn SI zat de laatste osteopathische behandeling vast. De hoefsmid kwam hierachter omdat hij erg stijf was bij de hoeven behandelen. Ik zal eens doorvragen over de lage rug, de sprong en de kniegewrichten. Maar wat voor primaire oorzaak zouden dat dan kunnen zijn?
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 11 bezoekers