Ik heb een vraag of iemand dit herkent. Ben van plan om naar de kliniek te gaan maar het is nu weekend dus dat is lastig dus vroeg me af of jullie ideeen hadden. Wat ik ook mee kan nemen in mijn achter hoofd naar de kliniek

Mijn paard had gisteren een snee bij het rechter voorbeen. Het was oppervlakkig maar op de plek zelf wat dik. Maar je moet goed kijken. Loopt verder niet kreupel en heeft zin om te werken. Heb hem gelongeerd op het harde en zachte en daar merk ik niks. Echter wat mij opviel is dat hij, alleen in stap, met dat been een haperende beweging maakt. Ik heb het helaas niet goed kunnen filmen maar het is als volgt. Op het moment dat hij in stap zijn been optrekt en vanaf het moment dathij zn been naar voren wil zetten tot aan de grond haperd hij. Je ziet het alleen van de zijkant. Lijkt bijna op een soort voorwaartse rustige tril beweging. Ik hoop dat ik het enigzins goed heb uitgelegd.
Je ziet dit niet in de andere bewegingen zoals in draf en galop. En het is niet dat hij niet zuiver loopt. Het is op het harde niet erger dan op het zachte. Hij lijkt er echt geen last van te hebben en nergens voelt het warm. Herkent iemand dit?
Alvast bedankt