GDG schreef:Het grootste filmpje heb ik niet gedownload, die is 1.2GB zag ik (misschien beter even op youtube zetten en link plaatsen of sturen). Vanaf de rijfilmpjes vind ik heel moeilijk iets te zeggen over het paard (wel een heel braaf dier), ik zie vooral dat de ruiter hem in elk geval niet helpt, maar wat oorzaak en wat gevolg is?
Het duidelijkst vind ik het stapfilmpje aan de lange teugel, daar loopt hij al zo ontzettend anders.
Dat maakt het dus zo lastig, in spanje rijden ze de paarden erg kort en krampachtig. Hij laat ten opzichten van een week geleden al wel verbetering zien, daarom twijfel ik om hem nog eens de kans te geven in 10 dagen. Zijn ijzer heeft hij er aan de longe afgetikt de dag ervoor, dus wellicht toen ook een kleine opdonder gehad. Vind het altijd zo lastig met een klinische keuring omdat het een moment opname is. Röntgen zou volgen mocht hij dan wel slagen.. Maar als andere bij voorbaat al zeggen; lekker laten staan dan ga ik ook aan die 10 dagen herkeuring twijfelen..