Sizzle schreef:Als je bij een 21jaar manege paard foto‘s gaat maken zul je geheid van alles vinden. De vraag is dan: wat doe je met die informatie. Peesschede ontsteking en gescheurde pees zijn al geen kleinigheidjes.
Was ze nog kreupel toen dat been volledig uitverdoofd was?
Elisa2 schreef:Ik heb geen ervaring bij die praktijk met een langdurige kreupelheid, ik zou bij zo'n paard de rug en het bekken eens los laten maken. Daarna/ daarnaast geduld hebben..herstel bij een ouder paard duurt altijd langer.
Ze toonde al regelmatig kreupel bij het manegewerk dus, grote kans dat het paard is gaan overcompeneren doordat het vast zat of andersom.
Laura_ schreef:Elisa2 schreef:Ik heb geen ervaring bij die praktijk met een langdurige kreupelheid, ik zou bij zo'n paard de rug en het bekken eens los laten maken. Daarna/ daarnaast geduld hebben..herstel bij een ouder paard duurt altijd langer.
Ze toonde al regelmatig kreupel bij het manegewerk dus, grote kans dat het paard is gaan overcompeneren doordat het vast zat of andersom.
Ze toonde al regelmatig kreupel inderdaad en ze is bij mij al regelmatig behandeld met cranio sacraal waar ze goed van is opgeknapt en ze weer goed liep. Toen ze in eerste instantie kreupel was om april heb ik haar rug ook weer laten behandelen, omdat ik in het verleden haar daar weer goed mee heb gekregen. Toen ze kreupel bleef zijn we naar de kliniek geweest. Want overcompenseren heeft ze zeker wel gedaan.
Ze wordt komende zaterdag ook weer behandeld. Ik ga die behandeling eerst eens afwachten. Kijken wat zij voelt en hoe mijn paard erop reageert. Dan is haar behandelend dierenarts ook weer terug en kan ik met hem nog eens overleggen.
Citaat:dan zullen wij u doorverwijzen naar collega’s. U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan het maken röntgenfoto’s, echografieën e.d.
Citaat:Er is een energetisch verband tussen zwakke pezen en onder andere een lage leverenergie, waardoor het zinvol is een blessure ook middels acupunctuur te behandelen en eventueel ondersteundende kruiden toe te dienen.
Nielojram schreef:Arabesk schreef:Hou je geld inderdaad lekker in je zak, je gaat niks wijzer worden daar.
Dat dus.
TS, er zijn genoeg klinieken waar je je geld zinnig uit kan geven, sla deze over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers