Licor schreef:Wellicht zijn er wel schoenen die zouden kunnen passen.. ik weet het niet.. hij heeft hele smalle hoeven, vooral achter..
Dikkere ijzers overweeg ik nu idd.. jij bent daar dus wel tevreden over? Merkt je aan je paard iets? Aangezien t toch ook meer gewicht is wat eraan hangt?
Wildgirl schreef:8 of 10 mm ijzer is het proberen waard, slijt het op alle 4 zijn hoeven even snel?
Mijn vorige pony stond op 8 mm achter en 10 mm voor en kon zo uitstekend 8 tot 10 week voort.
Gypsy schreef:Ja zonder maat heb ik natuurlijk ook geen idee of er nog andere opties zijn..
Jets schreef:Wellicht kunststof beslag proberen? Mijn fjord staat sinds kort op Duplo’s en deze zou je in veel gevallen 2, of zelfs 3 keer kunnen gebruiken. Is natuurlijk afhankelijk van de ondergrond etc, als je paard buiten het rijden om ook veel op het harde staat kan het natuurlijk sneller gaan.
Blijheid schreef:Jets schreef:Wellicht kunststof beslag proberen? Mijn fjord staat sinds kort op Duplo’s en deze zou je in veel gevallen 2, of zelfs 3 keer kunnen gebruiken. Is natuurlijk afhankelijk van de ondergrond etc, als je paard buiten het rijden om ook veel op het harde staat kan het natuurlijk sneller gaan.
Heb je deze reactie gelezen TS?
Licor schreef:Blijheid schreef:
Wellicht kunststof beslag proberen? Mijn fjord staat sinds kort op Duplo’s en deze zou je in veel gevallen 2, of zelfs 3 keer kunnen gebruiken. Is natuurlijk afhankelijk van de ondergrond etc, als je paard buiten het rijden om ook veel op het harde staat kan het natuurlijk sneller gaan.
Heb je deze reactie gelezen TS?
cobiie schreef:Hoe is de been zetting van het paard?
Wij hadden een tuiger die draaide nog wat als hij zijn hoef al op de grond had gezet, dit gaf ook duidelijk extra slijtage aan de ijzers.
Jets schreef:Mijn paard heeft juist kunststof beslag voor de demping in haar gewrichten ivm artroseErg tevreden over Alex de Kerf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers