Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een uitloop te maken bij haar stal, wel poets ik haar op de poetsplaats waar ze ook vaststaat en inderdaad alles kan zien. Ik durf haar alleen nog niet alleen te laten staan als ik aan het mesten ben omdat we het vaststaan nu dus pas een week doen en ik bang ben dat ze anders gaat hangen, ik loop wel elke keer even een klein stukje weg om wat te pakken of op te ruimen en ga eens uit het zicht staan zodat ze wel rustig leert dat ze ook alleen kan blijven staan. En grazen aan de hand pak ik ook elke keer even mee voor de rust en de ontspanning. Het zogenoemd uit haar plaat gaan is niet de hele tijd als ze dit in totaal een minuut doet van de 10 minuten is het veel. Verder loopt ze wel braaf mee. Gelukkig mag ze over twee weken wel op een stuk paddock van 8x8 en dan kan ik haar meer met rust laten. De situatie is natuurlijk voor zo’n jonkie niet ideaal maar ik wil er het beste van maken, en ik geloof wel dat ik over een aantal jaar een hele makkelijke driejarige heb omdat ze alles al heeft gezien, en al veel basisdingen heeft geleerd die ze vaak pas met drie leren omdat het op de opfok niet wordt gedaan.