Fysio op Voorne-Putte

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Fysio op Voorne-Putte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-20 08:55

Hoi hoi,

Onlangs is mijn paard verhuisd naar Hellevoetsluis. Nu ken ik hier in de omgeving nog vrij weinig goede adressen. Maar ik wil Titane dus een keer laten nakijken. Wie oh wie helpt mij aan een goed adres voor fysio oid voor mijn paard?

Tips voor hoefsmid en tandarts in de omgeving zijn ook welkom :)

kiwiwitje

Re: Fysio op Voorne-Putte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:55

wij hebben Nanda van Velzen voor de honden maar ze doet ook paarden. Zou haar eens mailen of ze ook bij jou in de buurt komt

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 21:45

Een kennis van mij is dierfysio in regio Hellevoetsluis, ik weet alleen niet zeker of zij nog steeds paarden behandelt.
Heb haar een berichtje gestuurd, zodra ik antwoord van haar heb zal ik het laten weten.

Edit: nee die doet tegenwoordig alleen gezelschapsdieren, dus dat heeft geen zin om haar naam door te geven.
Sorrie.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-20 08:22

Marije_jiplover schreef:
Een kennis van mij is dierfysio in regio Hellevoetsluis, ik weet alleen niet zeker of zij nog steeds paarden behandelt.
Heb haar een berichtje gestuurd, zodra ik antwoord van haar heb zal ik het laten weten.

Edit: nee die doet tegenwoordig alleen gezelschapsdieren, dus dat heeft geen zin om haar naam door te geven.
Sorrie.

Geeft niks, bedankt voor het meedenken :j

Marsu

Re: Fysio op Voorne-Putte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 09:12

Nanda van Velzen inderdaad. Zij komt ook altijd bij mijn ijslander.