pien_2010 schreef:Mag ik weten hoeveel een mri nu kost?
En hoe gaat het dan. Is je paard bij kennis of moet ie liggen.
? Domme vragen waarschijnlijk maar ik heb me er nog nooit in verdiept.
pien_2010 schreef:Dank je Boeddha. Ik vind het nogal wat en heel duur. Hier kwam de dierenarts met echo apparaat aan huis. Ik moest met paard lopen ad hand op het zachte, harde. Hij deed enkele tests en sloot rug uit, boven de knie en hoeven. Hij keek en keek, voelde en na 10 minuten zei dat hij een echo wilde maken van boven de hoef en onder en boven de kogel. Want daar moest het zitten. En voilà, de dag ernaast kwam de diagnose collateraal bandje is niet goed, weiderust langdurig. De rekening was €200 inclusief reis kosten, echo etc. Dus hoge rekening, maar minimale belasting voor het paard en gelijk in de roos. Wat me opvalt in Nederland is als ik de verhalen lees op Bokt dat er vrij gemakkelijk met grof geschut gekomen wordt. Belastende onderzoeken, hoge rekeningen en het is net of de ouderwetse kennis opgedaan door ervaring, kijken, luisteren naar verhaal, voelen en onderzoeken met de handen vervangen is door apparaten. Torenhoge rekeningen zijn het gevolg en de baasjes die het beste willen voor de grote vriend betalen zich blauw. Ik vind dat zo jammer. Ons paard is inmiddels weer ok en wordt op gereden voorzichtig.
anjali schreef:Tegenwoordig heeft men ook geen geduld. Genezing kost tijd en door onderzoeken gaat dat niet sneller.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker