Eindelijk heb ik groen licht om mijn langverwachte droom waar te maken: een eigen paard. Ik ben opzoek naar een paard waar ik lekker recreatief mee bezig kan zijn. Het bos in vooral maar ook beetje dressuren (wedstrijden niet), lange lijnen, grondwerk etc maar vooral genieten. Voorkeur had en heb ik niet voor een ras. Vorige week ben ik wezen kijken naar 2 leuke paarden maar allebei te jong. Ondanks dat ik 17 jaar rijd voel ik me niet zeker genoeg een paard goed op te leiden.
Nu viel mij een hele leuke advertentie op van een Noriker die ontzettend braaf moest zijn en hoe zag er prachtig uit. Ook kon ze best leuk lopen en is ze bovenal verkeersmak. Maar goed eigenlijk was ze qua uiterlijk niet het paard wat ik voor ogen had. Toch bleef de hele week lang deze advertentie steeds in mijn hoofd.
Alleen wat mij op dit moment vooral bezighoud is dat zij toontreder staat. Dit weerhoud mij te kijken.

Hier een foto (Heb ik ivm privacy zo afgesneden). Nu vroeg ik mij af of het echt heel schadelijk is of dat het paard er een prima (lang) leuk leven mee kan hebben. Ik vind het namelijk een oprecht leuk paard om te zien.
Alvast bedankt!
Willemijn