Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
niet dat ik nu veel weet van ijzers, maar duplo's zijn stroever dan ijzers. Zou dat geen goed idee zijn? Geisli wordt dinsdag op duplo's gezet, dus daarna kan ik je laten weten hoe het ons bevalt!
Wijslander schreef:Heeee, een oude bekende.niet dat ik nu veel weet van ijzers, maar duplo's zijn stroever dan ijzers. Zou dat geen goed idee zijn? Geisli wordt dinsdag op duplo's gezet, dus daarna kan ik je laten weten hoe het ons bevalt!

khirshanta schreef:Ken je daar in de buurt hoefsmeden? Voor het geval er een ijzer afgetrapt wordt en het verloren raakt.
Daarnaast zou ik hem ruim vantevoren laten beslaan. Wellicht is een cytek ijzer voor jullie geschikt.
als iets de hoeven van je paard wel zal verkloten zijn het die ijzers wel. En dat zeg ik niet omdat ik anti-ijzer ben maar omdat ik met eigen ogen heb gezien wat dit met de hoeven van je paard doet. Sla er dan den gewoon ijzer onder. Ik schrik gewoon dat dit hier op bokt nog aangeraden wordt.
. Vreselijk. Gewoon normale ijzers doen, maar je smid zal heus weten wat hij doet
. Gewoon goed het doel vertellen en dan zorgt hij wel voor wat passends.