Wolkje schreef:BioAgEurope schreef:Let op: de producten zijn op natuurlijke basis dus het kan NOOIT kwaad voor je paard.
Pardon?
Billy schreef:Ik zou nooit experimenteren mee zoiets... straks krijgt paard wel een reactie en zit je met hoge kosten voor een smeerseltje van een tientje ooit
Wolkje schreef:Ik heb nu bij voorbaat al geen vertrouwen meer in jullie 'onderzoek'.
Jullie weten de basisbeginselen niet eens van hoe een fatsoenlijk onderzoek uit te voeren.
Waarom doen jullie dit?
Jullie doen een onderzoek in opdracht van een producent/ distributeur? Of gewoon voor de lol?
Of hoe moet ik dit zien?
henny_w schreef:Jeetje wat een argwaan en negativiteit op Bokt. En dat voor een bedrijf wat testpaarden zoekt voor een paardenaandoening die best vaak voor komt. Een paar jaar terug heb ik van BioAgEurope ook een produkt gebruikt om onze paarden die ernstig vergiftigd zijn in 2011 te verbeteren. En ze zijn er toen een stuk van opgeknapt. Sterker nog, ze leven allemaal nog tot grote verbazing van een dierenarts die er in het begin bij betrokken is geweest. Het is puur een natuurlijk middel. Misschien is het handig dat de Topic Starter iets meer uitlegt over zijn produkt om het wantrouwen hier weg te nemen
SaphiraR schreef:Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de resultaten
En zoeken jullie echt specifiek naar paarden in die omgeving?
Princess34 schreef:Ik heb een paard met mok, in de winter erger dan in de zomer, maar het is nog niet over sinds het winterseizoen. Hij staat alleen niet in Gelderland of Flevoland. Wat verwachten jullie precies van de paarden/eigenaren die meedoen?
En wat bedoel je precies met goedgekeurd door de NVWA?
MikaJDGZ schreef:Hallo!
Ik heb een pony die soms in de zomer mok krijgt als hij op het weiland staat en er in de ochtend veel mist is. Nu heeft hij nergens last van en ik kan natuurlijk ook niet garanderen dat hij het deze zomer krijgt, maar zouden jullie er wat aan hebben als ik contact opneem met jullie als hij er weer last van krijgt? Ik woon trouwens ook niet in de goede regio (ik woon in Zuid-Holland), maar ik zou jullie graag foto's sturen van het proces en een aantal dingen zelf bijhouden.
Nu vraag ik me ook af of het de bedoeling is dat je het niet op alle benen smeert om te bewijzen dat het werkt? Of mag je het ook gewoon op alle benen gebruiken?
M.v.g. Mika de Groot
Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 11 bezoekers