Heeft iemand ervaring, of iets wat ik echt moet weten? Ze zijn namelijk best prijzig en ik wil wel zeker weten dat het een goede aankoop is!
En moet je er twee of vier kopen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HorseTopShop schreef:Ik neem aan dat je de Cavallo hoefschoenen bedoeld. Het is afhankelijk van het soort of je er 2 of 4 moet kopen. De TREK gaat per stuk, de andere modellen gaan per paar.
Ik rijd al jaren met de Cavallo Sport. Voor heb ik 4,5 jaar mee gedaan, achter 3,5 jaar. Toen waren ze wel aan vervanging toe.
Verder doe ik er alles mee. Bos, strand, etc.
HorseTopShop schreef:Grainey schreef:Het aantrekken was eerst even wennen, maar nu is het zo gebeurt en komt verliezen ook niet meer voor.
Verliezen hoort bij geen enkel merk te gebeuren. Als dat wel gebeurd zijn ze te groot.
horsezz578 schreef:pleiada schreef:Ik ben ook wel benieuwd..Ik heb ze net gekocht,dus geen ervaring behalve dat ze makkelijk aan te trekken zijn en het mooie kwaliteit is
Zijn ze makkelijk aan te krijgen..? Ik ben bang dat mijn paard nooit zijn hoef in dat ding steekt
horsezz578 schreef:pleiada schreef:Ik ben ook wel benieuwd..Ik heb ze net gekocht,dus geen ervaring behalve dat ze makkelijk aan te trekken zijn en het mooie kwaliteit is
Zijn ze makkelijk aan te krijgen..? Ik ben bang dat mijn paard nooit zijn hoef in dat ding steekt
monnette1 schreef:Ze heeft een erg dunnen hoefwand en deze brokkelt erg af. Ik vermoed dat dit de reden is dat ze erg gevoelig loopt, anders zou ik het niet weten. Eerst dacht ik dat ze bevangen was, en handelde daar ook naar, maar na 6 weken kwam ik erachter dat dit het niet was. We zullen zien
monnette1 schreef:Ik gebruik ong 7 a 8 jaar de cavallo boots. Eerst de simple boot, die vond ik een beetje lomp, nu de cavallo trek, en dan de slim sole. Deze is iets smaller. Ik vind ze makkelijk aan te doen, en we crossen overal overheen. Ben er nog nooit een verloren en ook niet gedraaid. Ik doe er ong 1 jaar/15 maanden mee, ik rij ong 3x per week maar draaf veel over het asfalt. Nu moet ik helaas mn paardje laten beslaan vanwege erg gevoelige zolen
horsezz578 schreef:monnette1 schreef:Ik gebruik ong 7 a 8 jaar de cavallo boots. Eerst de simple boot, die vond ik een beetje lomp, nu de cavallo trek, en dan de slim sole. Deze is iets smaller. Ik vind ze makkelijk aan te doen, en we crossen overal overheen. Ben er nog nooit een verloren en ook niet gedraaid. Ik doe er ong 1 jaar/15 maanden mee, ik rij ong 3x per week maar draaf veel over het asfalt. Nu moet ik helaas mn paardje laten beslaan vanwege erg gevoelige zolen
Komt dat door de hoefschoenen??