Welke problemen kan je krijgen door te lange hoeven?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniemtjee

Welke problemen kan je krijgen door te lange hoeven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-16 22:14

Zoals de vraag hierboven duid *\o/*

Ik zit namelijk bij een boer op stal, het geld is niet veel en daarom wil ik de boer helpen! De hoeven van de paardjes daar zijn toch aan de lange kant maar op de een of andere manier vind ik het een beetje brutaal om te vragen... Ik zal dan wel moet
Laatst bijgewerkt door Angela op 05-12-16 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: post samen gevoegd

troi

Re: Welke problemen kan je krijgen door te lange hoeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 22:18

Been problemen zoals kreupelheid en als er lang niet goed voor gezorgd wordt is het niet meer te verhelpen met een bekapbeurt en kan je nooit meer met het dier rijden. Een keer bekappen kost 25 euro, daar kun je beter niet op besparen.

fotoshoot van mijn knappe ventje !!

[ITP] hop hop hop quarter in galop, dankzij emdr!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 22:51

Waarom denk jij dat de boer dat zelf niet weet? Als ik de boer zou zijn, zou ik je uitleggen dat dat zijn verantwoordelijkheid is en niet de jouwe.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

aeolusnr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 23:48

Ik ga helemaal mee met wat "Gem" hier ook al zei.
Niet te veel mee bemoeien, anders komen er toch enkel maar moeilijkheden van.

Gem schreef:
Waarom denk jij dat de boer dat zelf niet weet? Als ik de boer zou zijn, zou ik je uitleggen dat dat zijn verantwoordelijkheid is en niet de jouwe.

Zaterdag 09 mei 2015 Clinic schrik en stress training,te Heeze nabij Eindhoven. Er zullen een 7 tal paarden behandeld worden, elk met hun eigen probleempjes. Er zijn nog een paar plaatsen als toeschouwer beschikbaar, deze Clinic zal een ganse dag duren, voormiddag een theoretische benadering, namiddag het praktijk gedeelte.
Deelname prijs 20 euro/pers. iedere deelnemer/toeschouwer krijgt ook een uitgebreide gedrukte cursus tekst.

Nabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:50

Gem schreef:

Of hij is blij dat er iemand meedenkt. Blijkbaar neemt de boer, om 1 of andere reden, die verantwoordelijkheid niet, gezien de staat van de hoeven. Dan is het toch niet zo gek eens te informeren naar het hoe en waarom?

De cursus: "omgaan met teleurstelling" is afgelast.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 18:50

Zie je onderschrift ;)

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 18:59

Als je deze vraag al moet stellen lijkt het me sowieso beter om niet met die hoeven aan de slag te gaan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie