Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nessinator schreef:Krab je haar hoeven regelmatig uit?
Ik denk niet meteen aan hoefbevangen als ik jouw verhaal hoor, eerder aan rotstraal maar dat kan haast niet bij zo veel weidegang. Als ze bevangen zou zijn kan je dit duidelijk zien omdat ze een beetje achterover gaat staan, en krijgt ze ook moeite met lopen op zachte ondergrond.
Ook zou ik eerder de hoefsmid ernaar laten kijken. Die hebben veel verstand van hoefproblemen en het is een stuk goedkoper om hem dan de DA te laten komen
Heel veel sterkte!
pien_2010 schreef:Pas op met stevige diagnose als cushing wellicht?
Wij kunnen vanaf een schermpje überhaupt geen diagnose stellen, dat lijkt me logisch. Jelleee schreef:pien_2010 schreef:Pas op met stevige diagnose als cushing wellicht?
Heb je dit tegen mij? Ik vertelde alleen dat ik het hoefbevangen verhaal wat herken, en dat mijne cushing bleek te hebben. Dat staat helemaal los van het verhaal van TS uiteraard, en dat gaf ik ook aanWij kunnen vanaf een schermpje überhaupt geen diagnose stellen, dat lijkt me logisch.
als moraal van mijn verhaal. Cushing is natuurlijk zo ernstig dat toen ik jouw verhaal las gelijk zoiets hadCitaat:Wij kunnen vanaf een schermpje überhaupt geen diagnose stellen,
Dus totaal geen kritiek op jouw post, want het kan inderdaad van alles zijn, maar aan cushing wil natuurlijk niemand denken, dat is behoorlijk heftig. Overigens wel sterkte met jouw paard natuurlijk!Citaat:pas op, eerst iemand laten komen voordat we aan hele ernstige zaken gaan denken.