Hoefschoenen scoot boot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yutah

Hoefschoenen scoot boot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 17:23

Koekoe allemaal
Graag even jullie mening .
Ik zou graag hoefschoenen willen aanschaffen en ben zo eens gaan kijken . Een vriendin van mij heeft Old mac en is zeer tevreden . Ik ben bang dat ze langs de achterkant gaan schuren ( mijn paardje is nl heel gevoelig )
. Nu is mijn oog gevallen op scoot boot . heeft iemand hier ervaring mee en goede raad over andere merken is zeer welkom .
:)

Marjo89

Re: Hoefschoenen scoot boot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 17:25

Het is echt kwestie van proberen, mijn advies laat een hoefschoen passer komen die meerdere soorten heeft.
Zo kun je testen en krijg je ter plekke het juiste advies.

Genoeg paarden die goed lopen op scoot boots, maar ook paarden die er flinke schuurplekken van kregen.
En zo heeft elke schoen zijn voor & nadelen

yutah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 17:28

ja daar had ik nog niet bij stil gestaan om iemand te laten komen . Spijtig dat je van zover bent van bij mij uit . Anders mocht je met plezier komen . Dank je voor de tip

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 17:35

yutah schreef:
ja daar had ik nog niet bij stil gestaan om iemand te laten komen . Spijtig dat je van zover bent van bij mij uit . Anders mocht je met plezier komen . Dank je voor de tip

Welke omgeving zit je ?

Via hoofwear.com kun je bij passervice zien wie er allemaal bij jou in de buurt zitten.
Er zijn best wat passers tegenwoordig *\o/*

yutah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 17:40

Belgie , in het midden van Maastricht en Luik .. heb gekeken bij Hoefwear ..