Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Fennadev schreef:Nee, hij is in februari(en dan bedoel ik halverwege, dus zo'n 6 weken geleden) nog geweest, zijn hoeven groeien gewoon extreem snel volgens mij. Dus dit soort reacties hoef imo niet, dan kun je beter wegblijven. Jij leest dingen waar ik nog niks over hebt gezegd en ik heb echt een gruwelijke hekel aan dat soort mensen, dus ksst.(Dat is ook waarom ik in eerste instantie geen foto's wilde plaatsen, omdat ik zelf ook wist dat ze in die tijd alweer te lang waren gegroeid)
Verder heb ik eigenlijk nog steeds geen antwoord op mijn vragen of zijn hoeven ook nog breder gaan worden, of niet?
Fennadev schreef:De vorige keer hebben we inderdaad weinig van de hielen afgehaald dus dat klopt ook wel. Maar degene die morgen komt heeft er meer oog voor dan wij, dus die bekapping gaat wel goed komen. Bedankt voor je reactie, daar heb ik meer aan dan aan iemand die roept dat zijn hoeven veel te lang zijn zonder enige onderbouwing. Want ik probeer er zelf van te leren namelijk.
)
Fennadev schreef:Ik woon in Friesland en wij bekappen in principe de pony's zelfs en anders laten we ze bekappen door de fokker van mijn pony's die zelf al jaren zijn eigen pony's doet en die staan altijd zeer netjes op de hoeven. Dus die weet echt wel wat hij doet, hij heeft er ook meerdere cursussen over gevolgd, en als hij langskomt, legt hij altijd even aan mijn vader uit hoe het moet.
Maar mijn oudste pony wordt niet zo vaak bekapt, ik ga heel vaak met hem over asfalt. Dus slijt ongeveer net zo snel als dat t groeit, ook zijn zijn hoeven keihard. Ik woon in Friesland
Fennadev schreef:Ik woon in Friesland en wij bekappen in principe de pony's zelfs en anders laten we ze bekappen door de fokker van mijn pony's die zelf al jaren zijn eigen pony's doet en die staan altijd zeer netjes op de hoeven. Dus die weet echt wel wat hij doet, hij heeft er ook meerdere cursussen over gevolgd, en als hij langskomt, legt hij altijd even aan mijn vader uit hoe het moet.
Maar mijn oudste pony wordt niet zo vaak bekapt, ik ga heel vaak met hem over asfalt. Dus slijt ongeveer net zo snel als dat t groeit, ook zijn zijn hoeven keihard. Ik woon in Friesland
aeolusnr1 schreef:Als je nu blijkbaar toch een beetje een probleem met de hoefjes vermoed, hoe denk je dan dat dit zou komen ???????
TjaaaaaFennadev schreef:Ik woon in Friesland en wij bekappen in principe de pony's zelfs en anders laten we ze bekappen door de fokker van mijn pony's die zelf al jaren zijn eigen pony's doet en die staan altijd zeer netjes op de hoeven. Dus die weet echt wel wat hij doet, hij heeft er ook meerdere cursussen over gevolgd, en als hij langskomt, legt hij altijd even aan mijn vader uit hoe het moet.