Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik dacht ook dat t ontspanning was. het borstelen over haar rug vindt ze al pijnlijk namelijk. in de wei loopt ze rustig. het rennen en spelen is al een tijdje verdwenen helaas. een half jaar geleden kwam ze nog galopperend naar me toe. nu in een sukkel loopje. ik moet zeggen dat t in t voorjaar wel beter met bewegen gaat. het lijkt me verstandig toch maar te stoppen met longeren....en zolang het wandelen door het bos nog goed gaat kan ik dat altijd nog blijven doen. volgens mij doe ik haar nu geen plezier meer met t longeren. testes76 schreef:ik bedoel dan eens in de week; linksom 20 min en de rechtsom 20 min. jeetje inderdaad, misschien om haar rug te ontlasten.....ze heeft namelijk een pijnlijke rug! wat dom zegik dacht ook dat t ontspanning was. het borstelen over haar rug vindt ze al pijnlijk namelijk. in de wei loopt ze rustig. het rennen en spelen is al een tijdje verdwenen helaas. een half jaar geleden kwam ze nog galopperend naar me toe. nu in een sukkel loopje. ik moet zeggen dat t in t voorjaar wel beter met bewegen gaat. het lijkt me verstandig toch maar te stoppen met longeren....en zolang het wandelen door het bos nog goed gaat kan ik dat altijd nog blijven doen. volgens mij doe ik haar nu geen plezier meer met t longeren.
.