Het leasepaard van mijn nicht staat ondertussen al zo'n jaar en half zwaar mank. Het is gebeterd, maar het lijkt nooit helemaal terug in orde te komen. Het gaat over een Andalusische merrie, fijngebouwd, die zwaar mankt op haar voorbenen. Ik stelde voor haar te helpen en wat research te doen, en moest ik een hoefsmid vinden die er wél iets op vindt, hem/haar mee te nemen. Zelf ben ik erg nieuwsgierig naar wat iedereen hier over de situatie denkt.
Ps - Ik heb toestemming om de foto's van Lola te plaatsen - moest er iemand ongerust zijn.

Hierboven zie je haar beslag van het moment. Er steken sillicoontjes in.

Video's van haar in de piste (zonder bereden te worden, want dat is nog steeds een no-go) komen later, als het geüpload is op youtube.
Ik kijk uit naar ervaringen met deze kwaal! Meer informatie over het hoe en waarom is zeer welkom.

Rechtsachter en linksvoor. Die zou ik naar een kliniek brengen en eens flink laten onderzoeken.
Zij heeft al vaker geprobeerd wat op hem in te praten, maar tevergeefs. Ik hoop dat ik iets kan inbrengen bij de eigenaar als objectieve buitenstaander - zo kan het inderdaad niet verder.