Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ikkedus schreef:Tijd voor een gedegen onderzoek op de kliniek met evt uitverdoven en röntgenfoto's.
Je kunt zonder hulpmiddelen denk ik nu niet verder. Iedere keer een andere dierenarts gaat je ook niet helpen. Probeer bij andere paardenrigenaren ba te vragen met welke kliniek ze goede ervaringen hebben en maak een afspraak om daar naar toe te gaan.
Succes!
0000 schreef:Dat is juist helemaal niet vreemd. Gedurende de tijd dat hij rechtsvoor niet goed was, zal hij linksachter ter compensatie meer belast hebben. Mogelijk is hij bijvoorbeeld scheef gaan lopen wat nu tot uiting komt. Omdat het zo duidelijk een bewegingskreupelheid lijkt te zijn kan het best zijn dat het helemaal niet uit het been komt maar uit bekken, SI-gewricht of rug. Ik denk dat het erg belangrijk is dat je iemand naar je paard als geheel laat kijken (liefst wel met een achtergrond als DA) zodat je niet van het ene in het andere probleem blijft vallen.
!The_Cat schreef:Ik zal het straks eens vragen aan de dierenarts, voor de foto's en de osteopaat!
bedankt iedereen om even de tijd te nemen om te lezen en wat hulp te geven.
DatBenIkNou schreef:Ik zou geen va op stal laten komen tenzij deze mobiele röntgen en scan apparatuur heeft. Zo niet:opladen naar kliniek want een va heeft nu eenmaal geen röntgenogen! Er moet gewoon binnenin gekeken worden anders is het zinloos.
!
!