Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Met mij er op! De sprong goed genomen, enkel jammer dat hij de remmen toe sloeg omdat er een 2e omheining was
Baf de grond op! Woensdag dus maar de binnenpiste opzoeken!
Heel veel sterkte en beterschap met beide blessures. En dat je maar snel weer met een genezend paard mag gaan revalideren! Ianrowan2009 schreef:Ownee, wat een pech!!
Nu heel goed opletten dat het geen hoefzweer wordt hoor!
Sterkte verder![]()

)
hihi sorry dat ik onduidelijk was!
Adolein schreef:En dan ga je met je paard revalideren in een hele mooie accomodatie, loopt alles super goed. Ben je heel fier op je paard en hoe hij zich gedragen heeft, kom je thuis en heeft hij op de trailer zijn hoefijzer afgetrapt en is hij er met zijn hoef op gaan staan... Veel bloed en manken... Onmiddellijk goed verzorgd en drukverband aangebracht en weer op rust gezet. Nu voor zijn hoef... hopla we zijn weer vertrokken
Adolein schreef:Vandaag eindelijk terug met mijn paard gereden!! Hij heeft terug 4 hoefijzers en de wonde aan de hoef is goed genezen! Oef!! Gelukkig maar!!
Ik heb hem eerst laten lopen in de piste zodanig dat hij zijn frustratie kwijt kon. Is misschien niet zo goed voor zijn kogelringband maar hij was ingepakt van kop tot teen![]()
Daarna hup er op!! En wat heb ik genoten!!! Hij was super braaf! Dat paard maakt mij zo gelukkig!!! Hopelijk kan ik nu de revalidatie verder zetten zonder nog brokken te maken!!
[ [url=m/7I1hxV.jpg]Afbeelding[/url] ]