Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Muds schreef:Ik heb het helaas nog niet op foto of film. (Het kaartje van m'n camera was vanmorgen vol![]()
)
Ik werk haar los los, dus zonder harnagement, zelfs zonder halster.
Zoals ik het kan beoordelen zit ze op het moment erg goed in haar vel.
8nnemiek schreef:En hoe oud is ze? Jonge paarden hebben vaak nog wat moeite met hun balans.
Joligheid zou je waarschijnlijk ook in de draf opmerken.
Er zijn ook rassen die gewoon minder snel hun rug ontspannen, en die gewoon wat meer moeite hebben met galop. Als je een fries of tuiger laat galopperen dan zie je ook vaak het hoofd omhoog schieten.
Ik heb toen gewoon gegalopeerd en zodra ik wat ging versnellen ging zijn hoofje vanzelf vaak naar beneden en als ik dan in verlichte zit ging zitten zakte hij vaak nog wat meer, nu moet ik er wel bij zeggen dat hij op 6 jarige leeftijd pas is ingereden en nooit echt is doorgereden! Dit een aantal maanden zo gedaan en nu is het het normaalste wat er is, stofzuigen
8nnemiek schreef:En hoe oud is ze? Jonge paarden hebben vaak nog wat moeite met hun balans.
Joligheid zou je waarschijnlijk ook in de draf opmerken.
Er zijn ook rassen die gewoon minder snel hun rug ontspannen, en die gewoon wat meer moeite hebben met galop. Als je een fries of tuiger laat galopperen dan zie je ook vaak het hoofd omhoog schieten.

) Na een paar galopsprongen kijkt ze weer voor zich uit en daarna zitten ook in de galop stukjes ontspanning.