Te dik paard..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Te dik paard..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-15 19:02

Hoi,
Ik heb een verzorgpaard welke veel te dik is. (kan evt foto plaatsen)
Ik kan dus niks zeggen over voeding enzo. Maar ik vraag me af hoe ik m toch een beetje kan laten afvallen buiten het rijden om.
Ik kreeg de tip om m te gaan longeren (ipv rijden of erbij) maar ik weet niet hoe dit moet haha. Het zou fijn zijn als iemand dit ook uit kan leggen.

Sorry als dit verkeerd staat.

Groetjes

mrie

Re: Te dik paard..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 19:04

Heel veel laten bewegen.. Logeren kun je niet leren door tips van anderen of uit een boekje. Je hebt iemand nodig die je dat leert en dan het liefst iemand die het je in een keer goed kan leren want longeren is meer dan aan een touwtje rondslingeren.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-15 19:08

mrie schreef:
Heel veel laten bewegen.. Logeren kun je niet leren door tips van anderen of uit een boekje. Je hebt iemand nodig die je dat leert en dan het liefst iemand die het je in een keer goed kan leren want longeren is meer dan aan een touwtje rondslingeren.

Okee dan kan ik het beter niet doen denk ik hahah. Ik heb daar namelijk niet de begeleiding daarvoor.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 19:10

Joy_Mennings schreef:
mrie schreef:

Okee dan kan ik het beter niet doen denk ik hahah. Ik heb daar namelijk niet de begeleiding daarvoor.

Zat mensen die het je kunnen leren denk ik zo, oproepje op bokt?
Ik zou ook wel willen helpen maar vrees dat ik nog niet zelfverzekerd genoeg ben over mijn eigen kunnen ;)

Gini

Re: Te dik paard..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 22:46