Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dennis schreef:Niet het equilibrium beslag is zo duur, maar de silicone zijn zo duur.
Ik zou dus de prijs met silicone bij de ene smid, en zonder bij de andere smid vragen. Ik denk dat het prijsverschil dan wel mee valt.
Tafelpoten schreef:Ik vraag mij ook wel af wat de diagnose is en waarom juist dit beslag nodig is.
kmcc schreef:Tafelpoten schreef:Ik vraag mij ook wel af wat de diagnose is en waarom juist dit beslag nodig is.
Door de manier van lopen en zijn gevoeligheid daar door, en buiten dat kan dit de genezing van zijn pees bevorderen van zijn achterbeen(aanhechting is zwak)
Ze gaan er zoveel beter van bewegen. Echter wel het equilibrium zonder lippen. ik heb meerdere paarden met pees/banden problemen enorm zien opknappen van dit beslag.R12312 schreef:Equilibrium is heel mooi beslag, ik ben eigenlijk fan om alle paarden erop te zettenZe gaan er zoveel beter van bewegen. Echter wel het equilibrium zonder lippen. ik heb meerdere paarden met pees/banden problemen enorm zien opknappen van dit beslag.
Let er goed op dat degene die ze eronder zet hier goed in is, allerkunde smeden die denken dat ze het beter kunnen zou ik uit de buurt houden, het is cruciaal dat dit goed gebeurd. No feet no horse immers