Velen van jullie kennen het probleem: Mijn paard heeft slechte voeten, wat moet ik ermee? Welke bekapper haal ik erbij? Waar doe ik goed aan en waar niet?
De hoeven zijn misschien wel hét belangrijkste onderdeel van het paard en toch weet niet iedereen waar die op moet letten. Daarom zijn wij voor onze afstudeerscriptie een onderzoek gestart naar de verschillende bekappingsmethodes van de hoeven.
Met ons onderzoek willen we duidelijkheid brengen in de grote wereld van paardenhoeven. Omdat we ook benieuwd zijn wat jullie als paardeneigenaar/ verzorger/ liefhebber weten over de hoeven van het paard, hebben we een korte enquête opgesteld van nog geen 10 minuten!
De uitslagen van het onderzoek worden gepresenteerd tijdens een symposium op het VHL University of Applied Sciences, te Leeuwarden en is voor iedereen toegankelijk!
Door het invullen van de enquête help je niet alleen ons met ons onderzoek, maar hopen we jullie daardoor ook beter te kunnen voorlichten in de toekomst. Wij zullen er heel erg mee geholpen zijn.