Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar had ge precies ook wel begrepen...
Als hij met zijn teentjes sleept of tikt kunnen zijn tenen te lang zijn, ik lees dat zelfbekappen geen optie is maar de teentjes wat afronden kan misschien al helpen in dat geval.
.
. Dennis schreef:Shet in je profiel is geen shet.
Mijn pony's staan meestal op schoenen als we de weg op gaan. In de kleine maatjes zijn eigenlijk alleen easy boots en equine fusions. Mijn pony's lopen op de equine fusions, verkoop ze veel, zijn erg fijne schoenen.
Ojajoh schreef:Dennis schreef:Shet in je profiel is geen shet.
Mijn pony's staan meestal op schoenen als we de weg op gaan. In de kleine maatjes zijn eigenlijk alleen easy boots en equine fusions. Mijn pony's lopen op de equine fusions, verkoop ze veel, zijn erg fijne schoenen.
Shet in mijn profiel.is in volksmond shet geworden. Bij aankoop.bleek ze kleiner dan gedacht. En ook geen appaloosa papier te hebben.
De reden voor hoefschoenen.is dan echt het grindpad. Mijn hoefsmid zegt dat maar 15% van de.klanten die zijn overgestapt tevreden zijn. Ook zie ik ze weinig. Als ze goed zijn vraag ik mij af waarom je zo weinig ziet? En hoevaak moet ze nou precies bekapt worden om dr schoenen passend te houden?