Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
geerke schreef:wat voor pijnstillers werkte niet en welke wel?Werkzame stof bedoel ik.
Kun je er een filmpje van maken?
Is ze op de weg meer kreupel dan in de wei of andersom?
linnie050 schreef:Is de dierenarts bij jullie geweest?
Of heb je een kreupelheid onderzoek gehad?
Zit het niet in de hoeven?
Misschien beter naar een dierenarts of kliniek gaan die thuis zijn in kreupelheden.
Zit je gelijk goed en bespaar je zo geld.
Irisjuhh1 schreef:geerke schreef:het is wel vreemd dat metacam niets deed,en duivelsklauw wel....Ze is niet bevangen?
ik denkt zelf niet dat ze bevangen is, ze loopt niet stijf of moeilijk.
Ze heeft er ook geen aanleg voor eigenlijk.
Irisjuhh1 schreef:Change3x schreef:Heb je al foto's laten maken? En anders een andere DA vragen om er naar te kijken.
Succes!
nee we hebbe nog geen foto's laten maken, die kosten willen we ons eigenlijk besparen, vandaar dat ik het ook aan andere vraag.
Irisjuhh1 schreef:wasabie schreef:heeft ze niet allebei de benen op slot?,
en hoe oud is je paard? want het is ook bij een kennis van mij voorgekomen dat die ook de benen steeds op slot had omdat die heel erg groeide.
ze loopt met haar voorbenen niet heel stijf, ze is nu 10 jaar oud.
Irisjuhh1 schreef:Change3x schreef:Heb je al foto's laten maken? En anders een andere DA vragen om er naar te kijken.
Succes!
nee we hebbe nog geen foto's laten maken, die kosten willen we ons eigenlijk besparen, vandaar dat ik het ook aan andere vraag.
Irisjuhh1 schreef:ja dat snap ik maar als we het ook anders kunnen oplossen door ervaringen van anderen dan doen we dat liever natuurlijk