Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liefhebb68 schreef:Ja hoor, opstaan en drinken is geen probleem. Voorlopig wanhopen we zeker nog niet. Eerst maar eens wat dagen aankijken. Een vriendin van ons had twee keer een veulen met steltvoetjes. Die komt ook even kijken.
Dierenarts zegt veel buiten, zou dat over de kogel rollen niet averechts werken?
Veulen vindt ons na 2 dagen stretchen straks ook niet zo leuk meer vrees ik.
Liefhebb68 schreef:Ja hoor, opstaan en drinken is geen probleem. Voorlopig wanhopen we zeker nog niet. Eerst maar eens wat dagen aankijken. Een vriendin van ons had twee keer een veulen met steltvoetjes. Die komt ook even kijken.
Dierenarts zegt veel buiten, zou dat over de kogel rollen niet averechts werken?
janderegelaa schreef:Liefhebb68 schreef:Ja hoor, opstaan en drinken is geen probleem. Voorlopig wanhopen we zeker nog niet. Eerst maar eens wat dagen aankijken. Een vriendin van ons had twee keer een veulen met steltvoetjes. Die komt ook even kijken.
DA heeft gelijk. Veel lopen. Dan stretch je. Neemt nog niet weg dan het zonder operatief ingrijpen altijd een probleem blijft.
Citaat:(Heel iets anders dan een veulen maar toch: Ik heb zelf als klein kind peesletsel (buiger) in mijn hand opgelopen en daardoor een te korte buiger, drie keer geopereerd en de grootste verandering kwa bewegelijkheid kwam toch echt door regelmatig fysiotherapie en niet door de operatie.)