Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je weet maar nooit!
zo stom.
Abacab schreef:Ik zie niets aan haar achterbenen. Ik zie wel een kreupelheid LV. Het probleem zit laag bij de kogel. Het lijkt op een verrekking van de kogelbanden. Herstel kan lang duren maar gaat over met rust
Ik zou het paard opladen om bij een kliniek een scan te laten maken. Fysio of osteopathie lijkt me voor nu zinloos omdat de plek van de kreupelheid zo duidelijk aan te wijzen is.
mijn papa is niet zo een paardenmens MarjanB schreef:Misschien een hele gekke optie maar ik ben ook tijd aan het kwakkelen geweest met paard. Had hele diepe hoefzweer die maar niet er uit kwam.. Misschien iets om de smid een keer naar laten kijken? wij kwamen er achter doordat ze heel gevoelig op de hoefbal was
! Rindin schreef:Kreupel LV en RA ook heel licht. Jammer dat je niet op beide zijde beeld hebt op het harde. En jammer dat het filmpje op het zachte niet ook op dezelfde hand is (dan kun je beter vergelijken of ze anders gaan lopen van de ondergrond). Vind haar op het zachte minder "op eieren" lopen, maar dat kan dus ook van de andere richting komen...
Misschien overheen gelezen, maar aan welke kant is die patella-band-scheur gevonden? En is er verder nog naar LV gekeken, omdat de eerste DA ook vond dat daar wat te zien was...
. Ik houd jullie alvast op de hoogte als er weer veearts geweest is.