Ik heb sinds zaterdag equine fusion ultimate hoefschoenen en vind ze fantastisch! Mijn pony loopt er heerlijk op en heeft er alles al mee geprobeerd, en ze zijn mooi blijven zitten. Nog even wachten op mijn tweede setje, en dan kan de ander er ook mee op stap
Ik ben bij Pluttersput geweest te passen, en heb je een berichtje gestuurd.
dingogirl
Geplaatst: 23-04-15 20:43
Ik heb nu bijna een jaar equine fusion hoefschoenen voor mijn (grote) shetlanders. Ze zitten perfect, schuren niet en blijven altijd zitten. Je hebt ze ook voor mini's.
Ik ben nog geen pony's tegen gekomen met te kleine voetjes voor de equine fusions. Ze zijn echt super fijn.
cinniz123
Geplaatst: 23-04-15 20:53
Hier ook 2 shetjes op equine fusion ultimate. Ben er erg blij mee. De kleinste had voor t mooie achter een maatje kleiner moeten hebben maar ze hebben dat niet dus opgelost met een pad en blijven goed zitten.
Mn andere pony heeft achter vrij smalle hoefjes maar ook bij hem draaien ze niet.
Had vroeger voor mn fjord smitjes maar dit is veeeel beter!
Mijn merrie heeft achter dusdanig kleine voeten dat iedere smid die in de buurt kwam riep: daar moet je niet eens ijzers onder willen leggen. Nu heeft ze achter de maat 7, en die zitten perfect We hebben er al wat kilometertjes opzitten, en ze blijven fantastisch zitten