Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mrie schreef:Deze foto's laten de straal niet zien maar de hoefballen. Ik weet niet precies wat je bedoelt, wat ik zie is een stuk verweekt weefsel midden achter. Het verweken van het weefsel komt gewoon omdat het buiten nat is dus dat is niet raar. De straalgroeve loopt wat te ver door, dit kan duiden op rotstraal. In dit geval zou ik dagelijks even een stukkie keukenrol er doorheen halen om het te drogen en vuil er uit te halen.
Ik vind ook dat het haar aan de achterzijde raar uit staat, alsof er onder dat haar allemaal korsten zitten of zo. Ik kan het helemaal mis hebben dus effe voelen en dan hoop ik maar dat ik het mis heb.
Verder kan ik niet zo veel zeggen, daarvoor zou ik een foto er bij willen zien van de achterzijde terwijl de hoef gewoon op de grond staat.
Habore schreef:In zijn kootholte heeft hij restverschijnselen van zijn vasculitis. Hij is nu 24 jaar, we kunnen daar niets meer aan doen, wel heeft hij er weinig last van.