die twee gaatjes onderaan zijn steentjes die ik eruit heb gehaald.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

daarin wordt iets anders bekapt dat in het traditioneel.
ilaan schreef:Wat er bedoeld wordt door Maartje1990 is het natuurlijk bekappendaarin wordt iets anders bekapt dat in het traditioneel.
Als je vertrouwen hebt in je smid en het paard geen last heeft zou ik niet teveel willen veranderen om eerlijk te zijn.
Wel lijkt de straal iets teruggetrokken, iets wat je vaker ziet bij steile voetjes helaas. Als je smid er maar rekening mee houd
Verder zie ik niks raars aan de witte lijn idd. Heb sowieso het idee dat de foto wat vertekend omdat hij iets scheef is genomen.
Maar als dat het probleem bij haar paard oplost, lijkt me dat zeker een goede overweging om daar dus wel iets in te veranderen.
ilaan schreef:Dat is iets waar we het nooit over eens worden. Natuurlijk bekappen werkt niet bij ieder paard en is zeker niet dé enige juiste manier. Net als traditioneel niet. Maar die discussie gaan genoeg mensen met je aan en heb geen zin om jouw visie weer door de strot gedrukt te krijgen