Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mika11 schreef:De kreupelheid kan ook wel uit de rug, schouder of hoef komen.
Enige manier waarop je dit zeker kan weten, is door je pony bij een kliniek te laten onderzoeken.
Dan kunnen ze eventueel foto's maken.
Ik zou in ieder geval er niet meer op rijden totdat je weet wat de oorzaak is.
Ze is dus eigenlijk sinds ze zadelmak is al heel vaak kreupel geweest.
mika11 schreef:De kreupelheid kan ook wel uit de rug, schouder of hoef komen.
Enige manier waarop je dit zeker kan weten, is door je pony bij een kliniek te laten onderzoeken.
Dan kunnen ze eventueel foto's maken.
Ik zou in ieder geval er niet meer op rijden totdat je weet wat de oorzaak is.
Ze is dus eigenlijk sinds ze zadelmak is al heel vaak kreupel geweest.

genja schreef:Ik zal wel dom zijn maar ik snap niet als je pony al diverse keren kreupel is geweest dat er nog geen dierenarts bij is geweest. Als mij paard 1x kreupel is kijk ik las het niet te erg is het 2 dagen aan dan geen verbetering wordt toch echt de dierenarts gebeld. Liever keer te vaak als straks een chronische blessure.

jolinebonnie schreef:JuliaKamm schreef:Wat ook zou kunnen is iets met haar pees, paard bij ons op stal was ook goed, dan kreupel, dan goed en dan weet kreupel. Hij had uiteindelijk een scheur van tenminste 10cm in zijn pees...
Oke dankjewel! Hoe is het afgelopen met dat paard?
jolinebonnie schreef:Hallo,
Waar het nu op gaat is mijn pony en die van mijn zus. Van mij hoefde ze dit topic helemaal niet te maken maar ze wou het graag ofzo. Ik wist namelijk al dat ik de da er moet bij halen en later zelfs miss naar de kliniek. Het zou idd iets met der hoeven kunnen zijn! Bedankt. Zij heeft namelijk niet hele harde hoeven maar ze brokkelen ofzo niet af, ze worden netjes bij gehouden door de hoefsmid. Bedankt iedereen!