Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sunny43 schreef:Ik sukkel al langere tijd met hoefijzers en wil me verdiepen in hoefschoenen. Gewoon buitenrijden op blote voet maar voor de kar op asfalt dan met hoefschoenen. Echter zowel de hoefsmid als de dierenarts raden het tenzeerste af... Wie rijdt er zeer regelmatig met hoefschoenen en kan ik 'ns PB-en of Bellen?
sunny43 schreef:Ik sukkel al langere tijd met hoefijzers en wil me verdiepen in hoefschoenen. Gewoon buitenrijden op blote voet maar voor de kar op asfalt dan met hoefschoenen. Echter zowel de hoefsmid als de dierenarts raden het tenzeerste af... Wie rijdt er zeer regelmatig met hoefschoenen en kan ik 'ns PB-en of Bellen?
_emmma_ schreef:sunny43 schreef:Ik sukkel al langere tijd met hoefijzers en wil me verdiepen in hoefschoenen. Gewoon buitenrijden op blote voet maar voor de kar op asfalt dan met hoefschoenen. Echter zowel de hoefsmid als de dierenarts raden het tenzeerste af... Wie rijdt er zeer regelmatig met hoefschoenen en kan ik 'ns PB-en of Bellen?
waarom raden je da en hoefsmid het af als ik vragen mag? puur uit interesse...
pluklief schreef:Trappen ze die easyboot epic makkelijk uit? Want die van mij heeft goed passende marquis schoenen maar toch kan ik er niet mee galloperen en in draf vliegen ze soms ook al uit.
keona schreef:pluklief schreef:Trappen ze die easyboot epic makkelijk uit? Want die van mij heeft goed passende marquis schoenen maar toch kan ik er niet mee galloperen en in draf vliegen ze soms ook al uit.
marquis is ook erg lomp vind ik.bij mij blijven de epic goed zitten in alle gangen.mijn tinker had marquis en bij deze bleven ze ook goed zitten in alle gangen ook een hard galopje.trapt je paard op de schoenen?