Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Ik verbaas mij vooral over wat ik hóór: voor wie ben je je paardje daar aan het longeren? Klinkt een beetje alsof er langs de kant een peut staat die 'm wil zien lopen?
Overigens zie ik ook duidelijk verschil tussen linksom en rechtsom maar ik zou geen idee hebben hoe dat komt.
tellom schreef:Dat hij te dik is staat buiten kijfmaar dat mag nog geen kreupelheden opleveren.
Je kan heel hard met hem aan het werk gaan om hem af te laten vallen, maar dan ga je naar de DA en dan krijg je te horen dat hij bijv artrose heeft, en dan?
Dan heb je spijt als haren op je hoofd dat je zo nodig eerst hem moest laten afvallen.
Het is maar een tip en doe er mee wat je wilt
julius_juut schreef:Van rust lijkt het juist erger te zijn geworden, toen hij nog dagelijks werkte was er over het algemeen niets te zien. De dierenarts mag eerst even kijken, daarna de rest van de rattaplan.
Met rijden was hij juist aardig mooi rechtgetraind, heel scheef is hij niet meer, kan me niet voorstellen dat hij erg stijf is en de problemen daar uit komen/door verergerd worden.
In stap loopt hij zowel op harde als zachte ondergrond netjes.