Waar het mij nu om ging is mening te horen of ze rad loopt, en daar is bokt het duidelijk niet over eens

Want als ze niet los in in haar heupen of lenderen, waarom ontlast ze dan op zo'n vreemde manier een achterbeen? Hoe ze nu staat vind ik meer duiden op iets rondom het kootbeen, maar ik zie dat dan weer niet terug in haar beweging.
Er is een osteopaat en fysiotherapeut bij geweest, die zeggen beiden longeren met dubbele longe/pessoa, balkjes lopen en galopperen om haar achterhand sterker te maken. Daarnaast blijven rijden is geen probleem, juist stukken rechtuit zorgt voor net dat beetje ondersteuning en is voor de galop in eerste instantie makkelijker. Daarnaast wat kleine oefeningetjes aan de hand qua ondersteuning van alles.
Bij mij heeft het paard geen trauma of iets gehad, tenminste niet dat ik het gezien of gemerkt heb. Zoals al eerder genoemd heb ik haar nog maar vier maanden dus wat er in de twaalf jaar ervoor gebeurd is weet ik niet. Vorige eigenaren zeggen dat ze nooit wat gemankeerd heeft.
Dat is iets wat leuk zou zijn als zij het aan zou kunnen, als dit mijn hoofddoel was had ik haar niet moeten komen (gezien ze dus 12 jaar is en grotendeels fokmerrie is geweest).
Momenteel heb ik met buitenritten vooral een vrolijk en voorwaarts paard onder me wat zeker niet onregelmatig aanvoelt dus zie ik daar niet zoveel kwaads in, gezien er dus geen verandering is tgv het wel of niet rijden en de mate waarin.