Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_Britje schreef:Ik heb de cavallo's geprobeerd en ik zou zeggen: niet doen. Wat een ondingen. Ten eerste maken ze herrie als je ermee loopt omdat ze niet mooi aansluiten. (Heb andere maten geprobeerd maar deze was nog het beste.) Mn paard krijgt er schuurplekken van op zn hoefballen en de schoenen zijn inderdaad ontzettend lomp. Zo lomp zelfs dat mijn paard zo'n beetje zn benen alle kanten opgooit en niet eens meer normaal wil galopperen. En als je dan een keer ietsje sneller gaat dan normaal dan vliegen ze gelijk uit.
Moet er misschien even bij vertellen dat ik de sport variant hadde easyboot glove lijkt mij eigenlijk heel fijn, heeft iemand hier ervaring mee? De easyboot edge lijkt me helemaal perfect maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die toch net even wat te duur vind voor rondom
x_Britje schreef:Ik heb de cavallo's geprobeerd en ik zou zeggen: niet doen. Wat een ondingen. Ten eerste maken ze herrie als je ermee loopt omdat ze niet mooi aansluiten. (Heb andere maten geprobeerd maar deze was nog het beste.) Mn paard krijgt er schuurplekken van op zn hoefballen en de schoenen zijn inderdaad ontzettend lomp. Zo lomp zelfs dat mijn paard zo'n beetje zn benen alle kanten opgooit en niet eens meer normaal wil galopperen. En als je dan een keer ietsje sneller gaat dan normaal dan vliegen ze gelijk uit.
Moet er misschien even bij vertellen dat ik de sport variant hadde easyboot glove lijkt mij eigenlijk heel fijn, heeft iemand hier ervaring mee? De easyboot edge lijkt me helemaal perfect maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die toch net even wat te duur vind voor rondom
juval schreef:x_Britje schreef:Ik heb de cavallo's geprobeerd en ik zou zeggen: niet doen. Wat een ondingen. Ten eerste maken ze herrie als je ermee loopt omdat ze niet mooi aansluiten. (Heb andere maten geprobeerd maar deze was nog het beste.) Mn paard krijgt er schuurplekken van op zn hoefballen en de schoenen zijn inderdaad ontzettend lomp. Zo lomp zelfs dat mijn paard zo'n beetje zn benen alle kanten opgooit en niet eens meer normaal wil galopperen. En als je dan een keer ietsje sneller gaat dan normaal dan vliegen ze gelijk uit.
ik heb helaas dezelfde ervaring..
de schoenen zijn lomp.. en je hoort ze inderdaad echt van kilometers ver klossen. mijn paard werd er een halve tuiger van zo hoog gingen die benen de lucht in.
ik vind ze wel makkelijk aan en uittrekken, het klitteband blijft netjes. Ik had er ook van die extra sokjes bij, maar die bleven niet goed zitten, met als resultaat dat er toch schuurplekken in de kootholtes ontstonden.
de schoenen liggen hier nu al weer een tijd ongebruikt in de kast. als iemand interesse heeft, weinig gebruikt, maat 2 (ben ik niet 100% zeker van)