Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Carismaaa schreef:Jaa, klopt. Ik hoop dat het bij 6 maanden blijft. En dat ze goed hersteld. Maar het kan in 6maand over zijn. Heeft de dierenarts me verteld. Ik ga er dan ook alles aan doen dat het dan goed is.
Deze 2 maanden is afwachten en erg spannend. Dan moet ik terug en kan ik kijken of dat het beter is geworden. Zo niet, tja moeten we waarschijnlijk nog langer. Maar het is nu 6 maanden. Tuurlijk hou ik in mijn achterhoofd dat het langer kan duren. Maarja. Het gaat me er om dat ze hersteld. Of dat nou 6 maand of een jaar duurt, als het maar ooit een keertje goed komt.
De mensen die dit ook hebben, ook heel veel sterkte!
Daarnaast smeer ik er zelf iedere dag (2x) traumeelgel op en koel het met elementen. De merrie is er eigenlijk heel goed onder, maar krijgt wel muisjes om rustig op stal te blijven.
. Koelen heeft vooral zin direct na het ontstaan van de blessure. Ik zou lekker de tijd steken in het stappen en je paard zo veel mogelijk aan de hand zijn stal uit halen, lekker grazen enzo, heeft je paardje meer aan. Sterkte!