Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, meet die anders nog ff op. Arabesk schreef:Je verliest ze niet, ik heb destijds verschillende merken getest in mul zand. Renegaders flippen niet uit. Ik raad je wel aan om ze te laten stellen door Hans Arendse bijvoorbeeld. Easyboots zijn ook ok, maar flippen heel soms uit, bovendien zijn ze lastiger met aan en uittrekken. Renegades zijn wel heel makkelijk aan en uit te doen.
Mijn paard loopt er niet anders mee omdat hij gezonde hoeven heeft. Ik heb ze alleen getest zodat ik klanten beter kan adviseren.
Of de hoeven breed zijn in verhouding, hangt af van de lengte van de hoef, meet die anders nog ff op.
Arabesk schreef:Of de hoeven breed zijn in verhouding, hangt af van de lengte van de hoef, meet die anders nog ff op.
Arabesk schreef:Dat is dan 1 punt voor de RenegadesEasyboots zijn ook ok, maar flippen heel soms uit, bovendien zijn ze lastiger met aan en uittrekken. Renegades zijn wel heel makkelijk aan en uit te doen.
Delphi2 schreef:Dat is nog een punt voor Renegades(met easyboot epics) Voor mijn nieuwe paard heb ik nu renegades besteld, deze zijn eenvoudig aan te doen, makkelijker dan de easboots.
TurdusMerula schreef:En nog een punt voor RenegadesRenegades zijn een stuk gebruikersvriendelijker dan de Easyboots, ze zijn idd veel gemakkelijker om te doen.

TurdusMerula schreef:Complimenten trouwens dat je hoefschoenen wilt proberen!
Je zit ook niet ver van Gerrit Smit. Hij meet hoefschoenen aan, en daardoor passen die altijd.

TurdusMerula schreef:Voor zover ik weet meet Gerrit Smit alleen nog zelf hoefschoenen aan, omdat zijn 'wederverkopers' niet altijd nauwkeurig genoeg zouden meten en hem dat niet beviel. (Iets in die richting)
Als ts al een jaar blootsvoets loopt dan verwacht ik geen extreme veranderingen meer.
TurdusMerula schreef:Mag ik vragen hoe je paard nu gestald staat? Wellicht kun je daar nog iets mee?
Aangezien je aangeeft verschil te merken als je meer over het harde loopt.

TurdusMerula schreef:Voor zover ik weet meet Gerrit Smit alleen nog zelf hoefschoenen aan, omdat zijn 'wederverkopers' niet altijd nauwkeurig genoeg zouden meten en hem dat niet beviel. (Iets in die richting)
Cowgirl schreef:Ik heb deze week een setje cavallo's gekocht (2e hands). Als ik ze gebruikt hebt , wat waarschijnlijk van het weekend word, zal ik mijn ervaring even met je delen.
Ik heb al diverse gebruikt maar niks is tot nu toe goed geweest. Vooral het ijzerdraadje van de easyboot doet me nog zeer aan de vingers, wat een rot dingen waren dat.