Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tjuppie schreef:Het hoeft niet warm te zijn en hij hoeft al helemaal niet kreupel te zijn, dan kan het nog steeds wel een peesprobleem zijn. Dus daar kom je alleen maar achter door te laten scannen.
Dat hadden we niet verwacht. Deze blessure aan de buitenste buigpees is herkenbaar aan het 'banaantje' dat zich vormt op de pees. 3 maanden later weer voor een controle scan terug geweest nadat ze op volledige boxrust had gestaan met koelen, 2x daags 10 minuten wandelen over het harde en dolobene gel. Het zag er zo goed uit, en het littekenweefsel was zo netjes ingekapseld dat ik eigenlijk groen licht kreeg om weer op te bouwen en het zag er allemaal heel gunstig uit. Uiteindelijk mocht ik alles weer ook al heb ik besloten wel voorzichtig te zijn want het blijft een kwetsbare plek. Dus na rustig opbouwen uiteindelijk nog wat L2 proeven en uiteindelijk M2 proeven gereden wat allemaal perfect ging.Citaat:De DA adviseerde rust, koelen en als de zwelling goed was afgenomen weer rustig opbouwen
Qizz schreef:Tjuppie schreef:Het hoeft niet warm te zijn en hij hoeft al helemaal niet kreupel te zijn, dan kan het nog steeds wel een peesprobleem zijn. Dus daar kom je alleen maar achter door te laten scannen.
Ja dat zeiden wij ook idd al... Zo balen dat dat pas na 1 a 2 weken kan.. Je zit zo in onzekerheid.. Weet iemand toevallig wat scannen kost?