€65,- voor ijzers voor en achter bekappen dacht ik. €80,- voor vierkant op ijzers en €20,- voor alleen bekappen.
petitparis
Geplaatst: 21-08-09 11:02
40 euro vluchterbeslag vooraan en achteraan bekappen, 45 euro voor aluminium of rijpaardbeslag vooraan (kalkoengaten komt er nog bovenop) voor 80 of 90 euro doet mijn smid je paard vierkant en bekappen alleen geloof ik 25 euro. Hij komt echter meestal niet voor 1 paard, gelukkig zijn er bij ons zo'n 30 paarden klant dus , komt die toch altijd binnen de week als je hem dringens nodig hebt
Bekappen: 25 euro Voor beslaan + bekappen: 45 euro Rondom beslaan: 85 euro Kalkoengaten: 10 euro dacht ik Hij kan nog Equilibriumijzers eronder slaan maar ik weet niet hoeveel die kosten.
Mijn pony staat niet op ijzers, maar onze stalsmid vraagt 60 euro voor rondom bekappen en voor beslaan, en 90 euro voor rondom bekappen en rondom beslaan.
Vierkant kost bij ons 80 euro, incl bekappen. Het kost 20 euro per hoef. Als het ijzer eraf valt en je hebt hem nog, dan slaat hij hem er opnieuw onder voor 7,50.