Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) 
.
ik heb ook nog een ander ijzeren ding die draai je erin en dan is je schroefdraad mooi schoon die is iets van 7 euro bij de divoza ofzo. xLisaa schreef:Ik zag dat dit topic nog open was, wilde eigenlijk een nieuw topic openen, maar ik dacht het kan hier vast wel bij. Ik heb even een vraagje; omdat ik van de zomer graag wil beginnen met wedstrijden heb ik vandaag gaten in de ijzer laten boren, maken jullie je kalkoengaten altijd alleen voor je wedstrijd schoon of gewoon iedere dag?
knockout1 schreef:Op concours pulk ik ze pas leeg met een spijker. Daarna meteen de stiften erin en dat gaat prima.
Zelf vind ik de tabs die je erin moet draaien om ze schoon te krijgen erg gevaarlijk. Als je paard een keer schrikt of zijn been terug trekt gaat hij er boven op staan. Ben er zelf altijd bang voor dat dit gebeurd, gebruik m dan ook niet.
EvelienTje_ schreef:Hoi,
Mijn paard heeft net ijzers maar je moet ze dan schoonmaken met vette watten, Voor de proppen.
Maar waar kan je die halen?, Of kan je ze nog ergens anders mee schoonmaken?
Gr Evelien